Jak na marketing v roce 2022?
To je otázka co?! Víme, že tohle téma trápí nejednoho fotografa. Třeba proto, že vám přítomnost na sociálních sítích není příjemná nebo proto, že nestíháte sledovat trendy… A tak jsme se rozhodli vám s tím letos pomoct. Dát vám na tuhle otázku odpověď. A nebude vás to stát nic než trochu času.
Doporučujeme vám přípravy na marketing v tomto roce začít zhlédnutím našeho webináře, který najdete na našich Facebookových stránkách. Honza Martinec si v něm povídal s fotografkou a markeťačkou Kvalitních fotek, Peak Design CZ/SK. piiir a Penzion Fořtovna Romanou Marií Jokelovou o tom, jak na sociální sítě v letošním roce.
Abychom byli přesní… Romča je specialistkou na Instagram, Facebook, obsahový a influencer marketing. Ve webináři mluví o tom, jak na co nejlepší sebeprezentaci na osobní úrovni na Instagramu a Facebooku, jaké jsou nejčastější nešvary v komunikaci fotografů na těchto komunikačních kanálech, co (ne)funguje na sociálních sítích, ale i tom, co zahrnout do foto balíčků a vlastní nabídky tiskových výstupů pro vaše zákazníky. Naťukli i to, jak efektivně odevzdávat zakázky v tiskové a on-line podobě.
Po zhlédnutí videa vám doporučujeme pokračovat v samostudiu. Romča pro vás připravila PDF dokument, který vám pomůže nastartovat vaše fungování na sociálních sítích. Romča v něm detailněji doplňuje informace z webináře, takže se v dokumentu dozvíte více o tom:
- Jak vybrat vhodnou sociální síť pro prezentaci své práce
- Jak pracovat se svou cílovou skupinou na dané sociální síti?
- Jak sociální sítě správně uchopit?
- Jaké typy příspěvků mají smysl – Instagramový post, stories, reels, videa…?
- Jak často něco přidávat, aby to bylo efektivní?
- Měli byste plánovat?
- Co je ztráta času?
- Jak na reklamy na sociálních sítích?
- Jak si správně nastavit svou sociální síť?
- Kde sledovat měnící se trendy komunikace na Instagramu a Facebooku?
Kdybyste se o Romče chtěli dozvědět více informací či si s ní domluvit konzultace 1:1, pak se můžete podívat na její marketingové webové stránky či na její foto portfolio. Na konzultacích s vámi Romča probere váš osobní marketing a sebeprezentaci. Konzultace s Romčou bývají obvykle a dle potřeb fotografů rozděleny do šesti bloků:
- Aktuální stav vaší značky a vize budoucnosti vaší značky
- Reklamy
- Web
- Newslettery, odevzdání zakázky, komunikace se zákazníky atp.
Snad vám tímto alespoň trochu pomůžeme nastartovat nebo pořádně nakopnout vaše marketingové aktivity.
Váš tým Kvalitní fotky